Khamis, 28 April 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Mimpi buruk Kate

Posted: 27 Apr 2011 09:29 AM PDT

LONDON: Bakal pengantin diraja, Kate Middleton mengalami mimpi buruk di mana dia berbogel pada upacara perkahwinanannya.

Mimpi itu menyebabkan adiknya, Pippa, 27 - yang akan menjadi pengiringnya Jumaat ini - resah.


Kate, 29, berkata, dia mimpi melihat dirinya telanjang bulat di hadapan dua bilion penonton di seluruh dunia yang menyaksikannya melangsungkan perkahwinan dengan Putera William. Dia memberitahu, dia mengalami mimpi buruk seumpama itu pada 2006 ketika hendak memulakan pekerjaan baru dengan syarikat jenama pakaian Jigsaw. Sumber istana berkata: "Kate mengalami kegelisahan pada detik-detik akhir dan hanya mahu hari berkenaan tiba. Ia bukan suatu kejutan kerana keadaan yang perlu dihadapinya - menjadi tumpuan dunia. "Keresahannya ditafsir dengan cara yang menarik. Mimpi buruk berulang yang tidak dialaminya dalam tempoh lama muncul lagi. "Kate mendapati dirinya di hadapan orang ramai dalam upacara perkahwinan dan kemudian dia sedar dia telanjang bulat. "Suasana menjadi sunyi-sepi - semua orang, daripada Ratu Elizabeth hingga kepada Putera Philip merenungnya." Sumber itu menambah: "Kate sempat berjenaka, bahagian paling buruk adalah dia tidak tahu mana yang perlu ditutup." Sementara itu, Kate tidak menunjukkan dia diselubungi tekanan ketika memandu dari kediaman keluarganya di Bucklebury, Berks, semalam. — Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tarikh kahwin bawa kesan buruk, kontroversi: Tukang tilik

Posted: 27 Apr 2011 09:26 AM PDT

LONDON: Tukang tilik peribadi mendiang Puteri Diana merasakan pemilihan tarikh perkahwinan Putera William dan Kate akan membawa kesan buruk pada perkahwinan mereka.

Penny Thornton yang menjadi rakan baik mendiang ibu William dan membekalkannya dengan ramalan harian peribadi berkata, tarikh esok akan membawa masa depan yang penuh gelora bagi pasangan diraja itu.


Meskipun yakin rumah tangga William dan Kate akan berpanjangan, dia meramalkan akan berlaku banyak kejutan sepanjang tempoh itu.

"Saya percaya mereka dijadikan untuk satu sama lain," kata Thornton dalam laman web peribadinya.


"Mereka saling melengkapi antara satu sama lain dan ikatan perkahwinan mereka akan kukuh dan berpanjangan. Tetapi saya tidak bersetuju dengan tarikh perkahwinan yang dipilih mereka. "Dalam kes William dan Kate, bulan itu agak dekat kerana itu kontroversi dan perubahan luar jangkaan akan memberi kesan kepada kehidupan mereka bersama," katanya. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan