Selasa, 21 Jun 2011

Berita Harian: Dunia

Berita Harian: Dunia


Hitler punca Fox tak bintangi ‘Transformers’

Posted: 21 Jun 2011 03:14 PM PDT

Dunia

Aktres seksi samakan pengarah Michael Bay dengan pemimpin Nazi

LONDON: Pengarah terkemuka Hollywood, Steven Spielberg dilaporkan meminta aktres seksi, Megan Fox digugurkan daripada filem Transformers: Dark of the Moon kerana menghina pengarah, Michael Bay.

Spielberg yang turut terbabit dalam pembikinan filem berkenaan dilaporkan marah apabila aktres itu dalam satu temubual menyamakan Bay dengan Adolf Hitler di set penggambaran, lapor berita web.

"Pecat Fox sekarang," kata Spielberg menyebabkan aktres berusia 25 tahun itu digantikan oleh model British yang juga aktres, Rosie Huntington-Whiteley. Filem 'Transformers' terbabit bakal ditayangkan pada 4 Julai ini. Spielberg adalah pengarah eksekutif filem itu.

Fox sebelum ini berkata bahawa beliau meninggalkan siri Transformers itu kerana mahu mengejar peluang berlakon lain.

Bay mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku dalam temubual dengan majalah GQ bagi edisi Julai.

Semuanya bermula apabila Fox dalam temubual dengan majalah Wonderland Magazine di London sebelum penggambaran filem berkenaan bermula, berkata:
"Bay mahu jadi seperti Hitler di set dan beliau sememangnya demikian. Beliau adalah satu mimpi buruk apabila bekerja tetapi apabila beliau di luar set dan tidak menjadi pengarah, saya amat suka personalitinya. Cuma, beliau langsung tidak mempunyai kemahiran bersosial," kata Fox.

Walaupun Bay selepas itu dikatakan tidak mengambil kisah komen Hitler itu tetapi pendedahan berkenaan akhirnya menjejaskan segala-galanya mengapa Fox tidak beraksi dalam filem terbaru Transformers.

Aktor Shia LaBeouf yang turut berlakon bersama Fox memberitahu GQ: "Dia memburuk-burukkan kapten. Sepatutnya anda tidak boleh berbuat demikian."

Itu bukanlah kali pertama Fox berperang mulut dengan pengarahnya. Malah, pada 2009 juga Fox memberitahu Entertainment Weekly bahawa 'bekerja dengan Bay bukanlah satu pengalaman berlakon."

Selepas itu, Bay bertindak membalas ulasan Fox. "Beliau mengatakan perkara yang mencemuhkan kerana beliau berusia 23 tahun dan masih banyak perlu belajar," kata Bay kepada Wall Street Journal.

Bay turut menyenaraikan beberapa pelakon yang mencipta nama dengan bantuan beliau antaranya termasuk Ben Affleck, Will Smith dan Nicolas Cage.

"Tiada sesiapa di dunia mengenali Megan Fox sehingga saya menemuinya dan mengambilnya untuk Transformers. Saya rasa saya mempunyai tuah dengan membina karier pelakon menerusi filem arahan saya," katanya. – Agensi


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Cut Tari membisu ditanya mengenai rumah tangga

Posted: 21 Jun 2011 03:12 PM PDT

Dunia

BANDUNG: Aktres terkenal Indonesia, Cut Tari memilih untuk mendiamkan diri ketika khabar angin bertiup kencang bahawa rumah tangganya dengan Yusuf Subrata mungkin berakhir dengan perceraian.

Jalinan rumah tangganya dengan Yusuf dikhabarkan retak setelah dirinya dikaitkan dalam video lucah dengan penyanyi utama Peter Pan, Ariel.

Malah, kedua-duanya dikatakan sudah tidak tinggal sebumbung lagi. Sejak beberapa bulan kebelakangan ini Cut dan Yusuf juga jarang tampil bersama. Dalam beberapa majlis, Cut dilihat hadir bersendirian, sedangkan sebelum ini Yusuf sentiasa berada di sisinya.
Semalam, ibu anak satu itu hadir dalam satu majlis promosi doktor untuk peguamnya Hotman Paris di Hotel Panghegar di sini.

Dalam acara itu, Cut juga memberi hadiah kepada peguam yang mewakilinya selama perbicaraan kes video lucahnya. Cut yang mengenakan gaun hitam mencuri tumpuan sepanjang acara itu.

Malangnya, dia hadir tanpa ditemani suaminya, Yusuf. Dalam kenderaan Toyota Velfire yang dinaikinya, hanya ada pemandu yang menemani.
Selesai acara berkenaan, Cut enggan diwawancara dan memilih untuk membisu ketika wartawan mengasaknya dengan pertanyaan menyebabkannya segera meninggalkan majlis. – Agensi


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan