Isnin, 20 Jun 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Cheryl kembali kepada Cole

Posted: 19 Jun 2011 09:22 AM PDT

LONDON: Cheryl Cole dilapor kembali kepada bekas suaminya, Ashley. Bintang Girls Aloud itu dikatakan bermalam di rumah mereka di Surrey sebelum pemain bola sepak itu bercuti baru-baru ini.

Meskipun penyanyi itu, yang disingkir daripada menjadi hakim dalam siri X-Factor versi Amerika Syarikat baru-baru ini, menetap di rumah 12 bilik berkenaan, pasangan itu dikatakan tidak berkongsi bilik. Cheryl dan Cole berkahwin pada Julai 2006 tetapi bercerai September lalu.


Mereka dikatakan bercerita mengenai malam istimewa yang dikongsi bersama. Seorang rakan memberitahu akhbar News of the World, pasangan berkenaan juga mendedahkan bagaimana mereka menghabiskan masa seperti dulu, bermain snooker, merokok dan minum bersama.

"Tidak ada yang janggal antara mereka dan mereka kelihatan begitu selesa bersama. Selepas bersama semula, bintang bola sepak Chelsea itu berlepas ke Amerika Syarikat untuk bercuti, meninggalkan Cheryl di rumah itu.


Penyanyi itu dipercayai ingin melarikan diri daripada media dan tumpuan yang dihadapinya di rumah sewanya di utara London.


Rakan bintang itu juga dipetik oleh News of the World sebagai berkata: "Cheryl tahu Cole akan bercuti. Kerana itu adalah sesuai baginya untuk berada di rumah itu.

"Mereka menghabiskan masa bersama malam itu dan ia berjalan lancar. Tiada siapa tahu apa yang akan berlaku apabila Cole kembali daripada bercuti kelak." Laporan itu tersebar ketika timbul tanda tanya mengenai keadaan Cheryl selepas dia digugurkan daripada senarai jemputan satu majlis makan malam eksklusif diraja.


Majlis berkenaan diadakan untuk Putera William dan isteri, Kate Middleton apabila mereka tiba di Los Angeles bulan depan.

Bagaimanapun, namanya ditarik balik dari senarai berikutan pemecatannya daripada X-Factor versi AS.


Satu sumber memberitahu News of the World: "Ia satu lagi tamparan kepada Cheryl kerana ia adalah sesuatu yang yang diharapkannya ketika ini. Seluruh bintang Hollywood mahu dijemput ke majlis berkenaan. "Tetapi tanpa X-Factor, tidak ada alasan untuknya berada di majlis itu. Ia adalah acara yang akan membolehnya dilihat menyerlah pertama kali oleh seluruh warga Amerika Syarikat." - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Pasangan kembar ubati duka Hefner

Posted: 19 Jun 2011 09:20 AM PDT

LOS ANGELES: Pengasas Playboy, Hugh Hefner sepatutnya melangsungkan perkahwinan dengan teman wanitanya Crystal Harris, kelmarin.

Tetapi, sebalik bersedih dengan tindakan bakal pengantin perempuan itu melarikan diri, jutawan berkenaan menemui penawar paling sesuai untuk merawat hatinya yang luka - dua wanita jelita yang pernah meninggalkannya dulu, kembali menemaninya. Beberapa hari selepas ditingggalkan, Hefner, 85, mengalu-alukan kembali bekas teman wanitanya, Karissa dan Kristina ke rumah agam Playboy, semalam.


Pasangan kembar itu mengesahkan perkembangan itu dan kelihatan pasti untuk menggembirakan bekas teman lelaki mereka.

Malah Karrisa juga meninggalkan teman lelakinya, pelakon Smallville, Sam Jones untuk bersama dengan Hefner.


Menurut laporan, gadis Platyboy itu juga berbohong kepada Jones mengenai rancangannya kembali ke rumah Hefner.


Rakannya memberitahu TMZ, dia mendakwa dia perlu kembali ke rumah itu atas alasan profesional tetapi kemudian mengaku dia me mutuskan untuk pulang ke pangkuan Hefner selepas Jones membantunya berkemas.

Dalam pada itu, Crystal dilihat bersama-sama dengan penyanyi dan penulis lagi, Jordan McGraw semalam meskipun menafikan mereka mempunyai sebarang hubungan. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan