Rabu, 2 November 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Kris hanya kejar populariti

Posted: 01 Nov 2011 02:24 PM PDT

LOS ANGELES: Meskipun baru saja mengumumkan dia memfailkan tuntutan cerai semalam, Kim Kardashian sudahpun muncul di khalayak ramai tanpa cincin tunang dan kahwinnya.

Bintang rancangan realiti televisyen berusia 31 tahun itu tiba di Lapangan Terbang Los Angeles (LAX) untuk ke Australia dengan kelihatan letih dan berpakaian kemeja-T, seluar jeans dan berjaket kulit.

Ketika suaminya, Kris Humphries dilapor 'kecewa' dengan pengumuman yang tidak memeranjatkan itu selepas khabar angin mengenai masalah yang menimpa rumah tangga mereka sejak beberapa minggu lalu, pihak Kim mendakwa, suaminya itu lebih berminat mengejar populariti.

Menurut laman web TMZ, apabila perceraian itu ditimbulkan, Kris bercakap untuk menjenamakan nama Kris Humphries pada minyak wangi dan muncul di kelab malam.


Kim juga dilaporkan berang selepas Kris menggunakan khidmat 'pegawai publisiti Hollywood,' menurut laman web gosip itu.


Tindakan Kris dipersoalkan oleh adik Kim, Khloe Kardashian sebelum perkahwinan mereka, 20 Ogos lalu.

Sementara itu, laporan mula tersebar bahawa keseluruhan perkahwinan mereka, yang didakwa membolehkan pasangan itu meraih sehingga AS$18 juta (RM54 juta) adalah satu penipuan, menurut Radaronline.com.

Satu sumber memberitahu laman web berkenaan: "Ia perkahwinan yang sudah diatur sejak mula lagi. - DM

Full content generated by Get Full RSS.

Bunuh anak untuk halau hantu

Posted: 01 Nov 2011 02:21 PM PDT

MOSCOW: Sepasang suami isteri semalam dibicarakan atas tuduhan mengeluarkan isi perut anak perempuan mereka berusia 26 tahun dan kemudian memijaknya hingga mati, kononnya untuk mengusir hantu.

Penyiasat berkata, Sergei Koshimbetov, 49, pemandu teksi dan isteri, Elena Antonova, guru berusia 50 tahun, menyiksa anak mereka selama beberapa jam sebelum membunuhnya pada 7 Januari, hari penganut Kristian Ortodoks Russia menyambut Krismas. Elena dikatakan mengeluarkan isi perut mangsa dengan tangannya. - AP

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan