Ahad, 22 Mei 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Schwarzenegger sapu semua

Posted: 21 May 2011 09:09 AM PDT

NEW YORK: Selain bernafsu terhadap pembantu rumahnya, Arnold Schwarzenegger juga dilaporkan pernah mengusik adik dan ibu wanita terbabit.

Menurut sumber, pelakon Predator itu menggaji tiga beranak, Mildred Baena, 50, Miriam, 48, dan Evelyn, kini 76, sebagai amah.

Kata sumber itu, setiap seorang daripada wanita terbabit pernah diraba Schwarzenegger ketika bekerja membersihkan rumah bekas Gabenor California itu.

"Schwarzenegger memang dikenali kerana gemar menyentuh punggung mereka ketika wanita terbabit bekerja.


"Mildred sendiri menceritakan perkara ini," katanya.


Sumber berkenaan berkata, walaupun Evelyn lebih tua berbanding Schwarzenegger, bekas jaguh bina badan dunia kelahiran Austria itu tetap bernafsu.

Semalam, The Sun melaporkan, Mildred - yang melahirkan anak hasil hubungan sulitnya dengan Schwarzenegger - menganggap aktor itu "bertangan panjang" kerana suka meraba pekerja wanitanya.

Mildred diambil bekerja di rumah Schwarzenegger di Brentwood selepas diperkenalkan Evelyn dan hanya berhenti berkhidmat selepas 20 tahun.

Sementara itu, sumber lain berkata, Miriam bersimpati terhadap nasib isteri Schwarzenegger, Maria Shriver, 55, yang dicurangi.

"Sejak sekian lama Maria akrab dengan Mildred dan sama sekali tidak mengetahui anak lelaki yang dibesarkan itu adalah daripada benih suaminya," katanya.

Schwarzenegger, 63, dilaporkan pernah membawa anak luar nikahnya itu bercuti bersama keluarganya tanpa disyaki sesiapa pun. - TS

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Macho Man maut kereta terbabas di lebuh raya

Posted: 21 May 2011 09:06 AM PDT

ATLANTA: Penggusti profesional terkenal dengan suara serak dan cermin mata penuh warna, Randy 'Macho Man' Savage, maut dalam kemalangan jalan raya di Florida, semalam.

Macho Man berusia 58 tahun.


Laporan polis lebuh raya menyatakan, penggusti yang sering ditemani wanita cantik ketika di gelanggang itu memandu Jeep Wrangler apabila dia hilang kawalan di daerah Pinellas kira-kira jam 9.25 pagi (waktu tempatan).

Menurut laporan itu, kenderaan Macho Man merempuh pembahagi jalan dan memasuki laluan bertentangan sebelum tersadai di sebatang pokok.


Menurut jurucakap polis, Macho Man - atau nama sebenarnya Randy Mario Poffo - mungkin mengalami "masalah kesihatan" sejurus sebelum kemalangan itu.


"Bagaimanapun, pengesahan hanya boleh dibuat selepas bedah siasat," katanya.

Seorang wanita yang ada dalam kenderaan sama, dikenali sebagai Barbara L Poffo, 56, mengalami cedera ringan.


Kedua-dua mereka memakai tali pinggang keselamatan ketika kejadian.

Kenyataan World Wrestling Entertainment (WWF) menyatakan, Barbara adalah isteri Macho Man.


"Kehilangan Macho Man akan dirasai WWF dan peminatnya," kata kenyataan itu. - AP

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan