Rabu, 13 Mac 2013

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Ugut bunuh lepas gagal rompak

Posted:

Zengzhou: Seorang lelaki mengacu dua pisau pada leher seorang pembantu kedai, mengancam membunuh mangsa selepas cubaannya untuk merompak gagal, semalam.

Drama ngeri yang berlarutan selama empat jam itu bagaimanapun berakhir dengan wanita itu dibebaskan tanpa sebarang kecederaan selepas anggota keluarga perompak terbabit berjaya memujuknya supaya membebaskan mangsa.

Kejadian bermula apabila lelaki itu menyerbu kedai menjual kelengkapan dapur di Zengzhou di wilayah Henan dan mengambil dua pisau dari rak.

Dia kemudian memaut tengkuk pembantu kedai dan mengacu pisau itu pada leher mangsa.

Foto

SITUASI cemas ketika perompak mengancam membunuh pembantu kedai.

Foto

PEROMPAK terbabit ditahan polis selepas menyerah diri.


Satu ketika darah dilihat mengalir dari pipi mangsa akibat daripada tusukan pisau itu.


Polis yang gagal memujuk lelaki itu menyerah diri, terpaksa memanggil anggota keluarganya untuk berbuat demikian.

Empat jam selepas ia bermula, lelaki itu akhirnya akur dengan pujukan keluarganya dan menyerah diri. - Daily Mail

Artikel ini disiarkan pada : 2013/03/13

Minat aksi seks dengan haiwan

Posted:

London: Seorang lelaki didapati memuat turun imej yang memaparkan aksi wanita mengadakan hubungan dengan pelbagai haiwan, termasuk ular, harimau dan gajah.

Turut dimuat turun oleh Stephen Thresh ialah aksi lucah membabitkan beberapa ekor kuda dan anjing. Menurut polis, mereka tidak dapat memastikan sama ada harimau dan ular yang dijadikan objek pemuas nafsu dalam aksi berkenaan masih hidup atau sudah mati.


Bagaimanapun, jurucakap polis berkata, mereka yakin gajah yang dipaparkan dalam imej itu memang hidup. Dalam perbicaraan semalam, mahkamah diberitahu, polis percaya Thresh tidak berminat dengan aktiviti seks normal.

Thresh, 47, dari Hull mengaku salah terhadap lima tuduhan memiliki imej lucah melampau serta enam tuduhan memiliki 405 imej lucah yang ditemui dalam komputer ribanya. Dia ditangkap selepas diperdaya melalui mesej palsu yang dihantar melalui komputernya.


Melalui mesej itu, pihak berkuasa mendakwa, mereka dimaklumkan mengenai aktiviti Thresh.


Mempercayai mesej itu benar, Thresh menyerahkan komputer ribanya kepada polis dan dia ditahan sejurus selepas itu. Sementara itu, hakim menangguhkan keputusan terhadap kes Thresh kerana dia juga menghadapi tuduhan lain membabitkan kesalahan menyerang.

Hakim, Mark Bury berkata, dia akan menentukan hukuman selepas semua perbicaraan Thresh berakhir. Sementara itu, penyiasat berkata, imej utama yang dimuat turun oleh Thresh ialah aksi lucah wanita dengan kuda dan anjing. "Imej membabitkan gajah, ular dan harimau itu sangat berbahaya untuk dilakukan.


"Memang jelas Thresh meminati aksi seks seumpama itu lebih daripada biasa," katanya. - The Sun

Artikel ini disiarkan pada : 2013/03/13

Tiada ulasan:

Catat Ulasan