Ahad, 12 Jun 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Giggs mahu jalani rawatan

Posted: 11 Jun 2011 07:58 AM PDT

LONDON: Bintang bola sepak Manchester United, Ryan Giggs dilapor memberitahu isterinya dia akan mendapatkan bantuan untuk merawat ketagihan seksnya dalam usaha menyelamatkan perkahwinan mereka.

Isteri Ryan, Stacey, 32, dilapor bersetuju dengan cadangan itu.


Stacey mengambil keputusan untuk terus kekal bersama Ryan selepas bintang bola sepak itu berjanji untuk tidak curang lagi terhadapnya.

Reputasi Giggis sebagai 'Mr Clean' tercemar selepas kegiatan seksnya selama lapan tahun dengan adik iparnya, Natasha dan bintang Big Brother, Imogen Thomas terbongkar.


Stacey yang mempunyai dua anak dengan Ryan memberitahu seorang rakan rapat: "Ryan menghidap penyakit dan dia perlukan bantuan saya. "Selagi dia lakukan apa yang dia janji, perkahwinan kami akan terselamat.


"Dia tidak mencintai Imogen dan Natasha adalah pembohong, Keluarga kami akan berjaya menempuh dugaan ini." Satu sumber lain berkata: "Ryan akur dia menghadapi masalah ketagihan seks. Dia tidak ada pilihan lain. Dia memberitahu Stacey, dia akan lakukan apa saja untuk menyelamatkan rumah tangga mereka. Dia menawar diri untuk mendapatkan bantuan profesional." Ryan sebelum ini dilapor menawarkan 250,000 (RM1 juta) kepada adiknya, Rhodri, supaya tidak mendedahkan kecurangannya. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Wanita peroleh pampasan RM285j dalam kes serangan seksual

Posted: 11 Jun 2011 07:55 AM PDT

NEW YORK: Juri persekutuan di Illinois semalam memutuskan pemberian ganti rugi berjumlah AS$95 juta (RM285 juta) kepada wanita yang menjadi mangsa gangguan seksual.

Dalam kes yang berlaku pada Oktober 2006 itu, Ashley Alford, 25, pekerja di sebuah cawangan Aaron's Inc, ditolak oleh pengurusnya di atas kerusi sebelum dia merancap di atas wanita berkenaan.


Peguamnya, David Ratner berkata, dia percaya jumlah itu adalah yang terbesar dalam kes gangguan seksual membabitkan individu.

Bagaimanapun, had perundangan mungkin mengurangkan pemberian ganti rugi itu kepada RM129 juta.


Pengurus berkenaan, Richard Moore didakwa melakukan serangan itu di bilik setor.


Dia juga menghadapi tuduhan 'mengetuk' kepala Ashley dengan kemaluannya ketika pekerja itu duduk di lantai dalam bilik setor.

Pihak pengurusan Aaron berkata, mereka tidak berpuas hati dengan keputusan juri dan bercadang mengemukakan rayuan. - AP

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan