Isnin, 6 Jun 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Lagi skandal seks Giggs terbongkar

Posted: 05 Jun 2011 09:34 AM PDT

RHODI.
RHODI.

LONDON: Bintang bola sepak Manchester United, Ryan Giggs mendapati dirinya menjadi tajuk akhbar sekali lagi, kali ini skandal seks dengan isteri adiknya.

Akhbar News of The World semalam melaporkan, Giggs menjalinkan hubungan dengan adik iparnya, Natasha, 28, selama lapan tahun.


Ekoran dakwaan hubungannya dengan bintang Big Brother, Imogen Thomas, dakwaan lebih banyak kecurangan Giggs pasti mengejutkan peminatnya.

Menurut akhbar berkenaan, jutawan bola sepak itu juga bermalam dengan Natasha, ejen hartanah pada 9 April lalu.


Tabloid itu juga mendakwa, Giggs berfoya-foya dengan Natasha tanpa pengetahuan Stacey, ketika isterinya itu hamil.


Bekas Personaliti Sukan BBC berusia 37 tahun itu dikatakan menghabiskan masa bersama-sama dengan adik iparnya di beberapa hotel selepas kali pertama bertemunya ketika wanita itu masih bujang pada 2003.

Seorang rakan memberitahu akhbar itu bahawa Natasha pernah berkata kepadanya: "Saya tahu ia salah. Ia adalah kecurangan paling teruk. Saya cuba menamatkan hubungan dengan Giggs tetapi ia seperti satu ketagihan. Apa saja yang dia cakap, saya akan ikut. Saya tidak mampu untuk berkata 'tidak.'" Menurut Natasha, hubungan yang terjalin itu adalah menurut syarat yang ditetapkan Giggs dan bintang bola sepak itu tidak pernah menyatakan cinta kepadanya.


"Giggs tidak pernah menyayangi saya. Ia semata-mata mengenai seks," kata rakan Natasha, memetik kata-kata wanita itu.

Giggs dikatakan berkenalan dengan Natasha lapan tahun lalu di kelab malam Sugar Lounge, Manchester ketika wanita itu masih berusia 20 tahun dan Giggs baru bertunang dengan Stacey.


Mereka mengadakan seks beberapa kali selepas itu.


Natasha kemudian berpacaran dengan adik Giggs, Rhodri pada 2003 sebelum mereka bertunang pada 2005.


Pada 2006, Natasha hamil ekoran hubungan dengan Rhodi. Tetapi dia masih menjalinkan hubungan dengan Giggs. Pada Jun 2008, khabar angin mengenai hubungan Giggs dengan Natasha tersebar tetapi tidak ada bukti menunjukkan ia benar. Rhodi dan Natasha akhirnya berkahwin pada 2010. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Rooney boleh jadi model syampu rambut: Rio Ferdinand

Posted: 05 Jun 2011 09:31 AM PDT

LONDON: Bintang bola sepak Manchester United dan England, Wayne Rooney (gambar) semalam mengesahkan dia menjalani rawatan pemindahan rambut. Rooney mengesahkan laporan yang tersiar dalam akhbar The Sun sebelum ini menerusi laman Twitternya.

"Saya ingin mengesahkan kepada pengikut saya bahawa saya menjalani rawatan rambut. "Kepala saya botak walaupun saya baru berusia 25 tahun. Setakat ini, saya berpuas hati dengan hasilnya. "Kepala saya masih calar dan bengkak sedikit selepas rawatan itu. Anda akan menjadi orang pertama melihatnya selepas ia pulih kelak.


"Ada sesiapa yang boleh mengesyorkan gel rambut yang baik. Haha! Saya menjalani rawatan itu di sebuah klinik di Harley Street," katanya dalam laman Twitternya.

Isterinya Coleen pula menulis: "Memang benar Rooney menjalani rawatan rambut. Keputusan dia. Bukan saya yang suruh. Semoga dia akan kelihatan hebat." Rakan sepasukannya, Rio Ferdinand menulis: "Anda akan menjadi model iklan syampu rambut tidak lama lagi. Semoga berjaya!" Rooney dipercayai berbelanja beribu-ribu pound untuk rawatan itu. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan