Ahad, 30 Oktober 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Saya sah suami Kristen: Pattison

Posted: 29 Oct 2011 12:56 PM PDT

STOCKHOLM: Aktor siri televisyen popular Twilight, Robert Pattison sibuk mempromosikan filem 'The Twilight Saga: Breaking Dawn - Bahagian 1' di Eropah.

Pattison, 25, yang terkenal dengan sikap suka berjenaka berkata, sekarang dia sudah rasmi menjadi suami kepada aktres Kristen Stewart.


"Dalam upacara perkahwinan itu, kami menggunakan khidmat paderi sebenar," kata Pattison ketika sidang akhbar di Stockholm, Sweden, semalam. "Jadi, secara teknikalnya, saya sudah berkahwin dengan Kristen. Kami melakukan setiap upacara keagamaan dalam perkahwinan itu. Kami memang belum berkahwin dari segi undang-undang, tetapi dari segi agama, kami sudah menjadi suami isteri," katanya.

Kristen, 21, baru-baru ini mengesahkan hubungannya dengan Pattison dalam wawancara bersama majalah GQ Britain selepas hubungan asmara antara kedua-dua pelakon itu dihidu media.


Dalam sidang akhbar itu Pattison ditemani seorang lagi pelakon Twilight, Ashley Greene. Pattison memberitahu babak intim dalam filem Twilight yang bakal ditayangkan kelak adalah detik sukar untuk dilakonkannya.


"Adegan seks untuk filem itu adalah yang paling sukar.

"Terdapat kira-kira 20 orang dalam set penggambaran ketika itu. Babak berkenaan cukup romantis dan tidak boleh dilakukan mengikut skrip semata-mata, jadi kami berasa gementar ketika melakonkan adegan itu," katanya. "Saya dan Kristen amat bimbang mengenai bentuk tubuh kami yang akan dipaparkan dalam kamera. Kami rasa malu," katanya.


Pattison yang melakonkan watak pontianak Edward Cullen berkata, dia sendiri tidak memahami mengapa dia berasa bimbang ketika melakonkan adegan intim itu bersama Kristen.

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Bahagian 1 adalah kisah pertama selepas empat musim siri itu disiarkan di televisyen. Twilight adalah siri televisyen popular berdasarkan novel tulisan Stephenie Meyer mengenai kisah percintaan antara pontianak (Edward Cullen) dengan manusia (Bella Swan). - Agensi

Full content generated by Get Full RSS.

Konsert Britney lengang, gagal tarik penonton

Posted: 29 Oct 2011 12:54 PM PDT

LONDON: Satu masa dulu Britney Spears menjadi kegilaan peminat industri muzik apabila albumnya terjual sebanyak jutaan unit dan konsertnya dihadiri ribuan penonton.

Bagaimanapun, selepas sedekad lagu nyanyiannya tersenarai di tangga pertama carta lagu, populariti Britney seolah-olah semakin tenggelam. Konsert penyanyi pop berusia 29 tahun itu di Britain, baru-baru ini ternyata tidak mendapat sambutan apabila hanya separuh penonton memenuhi stadium tempat dia mengadakan persembahan. Penyanyi Amerika Syarikat itu juga dikatakan tidak membuat sebarang kejutan istimewa sepanjang konsert berlangsung.


Malah, dia sekadar menunjukkan persembahan bertenaga hanya ketika menyanyikan lagu 'Don't Let Me Be The Last To Know' dengan menyampaikan nyanyian secara langsung.

Apa yang menonjol sepanjang persembahan beberapa jam itu adalah pakaian yang dipakainya kerana ibu dua anak itu tetap seksi ketika membuat persembahan.


Terdapat laporan mengatakan beratus-ratus tiket gagal dijual untuk konsert jelajah Femme Fatale penyanyi itu. - DM

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan