Rabu, 25 Mei 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


2 lagi anak luar nikah

Posted: 24 May 2011 10:01 AM PDT

pix_topright

MALIBU: Selebriti Arnold Schwarzenegger dipercayai mempunyai sekurang-kurangnya dua lagi anak luar nikah, kata pelakon Britain, Jane Seymour, semalam.

Jane yang berpindah ke kawasan kediaman sama dengan pelakon itu di Malibu mendakwa hal itu adalah perkara biasa. Jane berkata: "Saya dengar dia mempunyai dua lagi anak luar nikah. Saya bertemu dengan seseorang yang kenal rapat dengannya.


"Saya tidak terkejut dengan perpisahan mereka. Arnie (Schwarzenegger) sudah mengambil langkah awal dengan mendedahkan hal itu kepada umum sebelum orang lain menghebahkannya. "Daripada sumber yang saya tahu, ada banyak lagi maklumat akan didedahkan." Jane, 60, bintang Dr Quinn, Medicine Woman - berkata demikian selepas Schwarzenegger mengaku dia mempunyai seorang anak lelaki hasil hubungan sulit dengan bekas pembantu rumahnya, Mildred Baena, 50. Isteri bintang Terminator itu, Maria Shiver, 55, kini sudah meninggalkannya. Anak lelaki Mildred yang kini berusia 13 tahun tidak tahu bahawa bekas gabenor California itu adalah bapanya.

Schwarzenegger sering memberikan hadiah mewah kepada remaja itu dan juga pernah membawanya pergi bercuti bersama Maria dan anak mereka.


Remaja itu turut menghabiskan masa dengan keluarga Schwarzenegger termasuk bermain bersama anak bongsu pelakon berkenaan, Christopher, 13, yang dilahirkan lima hari lebih awal daripadanya. Sementara itu, seorang lagi wanita dikatakan menghubungi peguam Schwarzenegger menuntut supaya dilakukan ujian DNA. Dia percaya pelakon itu adalah bapa kepada anak perempuannya yang berusia lapan tahun. Mereka mengadakan seks ketika menjalinkan hubungan singkat.


Sementara itu, Maria mungkin menerima bayaran AS$400 juta (RK1.2 bilion) ekoran perceraiannya. - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Depp berang media lapor rumah tangganya bergolak

Posted: 24 May 2011 09:59 AM PDT

HOLLYWOOD: Pelakon Johnny Depp, semalam berang ekoran laporan mengatakan perkahwinannya mungkin berdepan masalah.

Laporan dipaparkan media Perancis menunjukkan aktor filem Pirates of the Caribbean itu mengucup ejennya, Robin Baum. Isterinya, Vanessa Paradis, 38, dikatakan berada di kediaman mereka di selatan Perancis bersama dua anak mereka ketika itu.


Majalah Voici menulis: "Apakah tujuan dia berbuat demikian? Dia tahu Robin adalah kaki jantan." Bagaimanapun, jurucakap Vanessa, semalam berkata: "Itu hanya pembohongan, anda mendengar gosip tetapi ia tidak benar." - Agensi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan