Jumaat, 30 September 2011

Harian Metro: Global

Harian Metro: Global


Layu dipukau Berlusconi

Posted: 29 Sep 2011 09:09 AM PDT

ROME: Seorang wanita yang didakwa membekalkan pelacur untuk melayan nafsu Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, mendedahkan bagaimana dia "terpukau" dengan daya seksual lelaki terbabit.

Aktres, Sabina Began, adalah seorang daripada lapan individu didakwa menyediakan pelacur untuk parti dianjur Berlusconi.


Sesetengah pelacur itu dibayar untuk bermalam bersama Berlusconi.

Dalam temu bual untuk edisi terkini majalah Vanity Fair, Sabina, 38, menceritakan dia terkulai dalam pelukan Berlusconi ketika menghadiri parti di vila ahli politik itu.


"Saya seolah-olah dipukau dan ia adalah malam yang sangat indah," katanya.


Memiliki tatu bertulis "SB" pada buku lalinya sebagai menghormati Berlusconi, Sabina berkata, dia tiba di vila berkenaan di Sardinia bersama sekumpulan tetamu, termasuk pengurus Formula 1, Flavio Briatore, serta isterinya, Elisabetta Gregoraci.

Selepas bersemuka dengan Berlusconi, kata Sabina, dia terus terpesona terhadap ahli politik terbabit dan ditunjukkan tasik kecil di vila berkenaan pada 2005.


"Saya bertanya jika boleh kembali semula ke situ bersama teman lelaki - jika saya memilikinya satu hari nanti.

"Berlusconi memandang tepat ke mata saya dan berkata: Tidak, kecuali jika anda menjadi teman wanita saya. Untuk membolehkan ia berlaku, anda mesti memegang tangan saya.


"Sejak itu, kami tidak memandang ke belakang lagi," katanya.


Mereka juga pernah menikmati makan malam di atas kapal layar Briatore.


Di situ, kata Sabina, Berlusconi berbisik kepadanya dan dia berasa seolah-olah dipukau.


"Selepas dua jam, saya menyatakan kesediaan untuk menemaninya di ranjang," katanya.


Sabina berkata, dia dilamun cinta ketika itu dan Berlusconi satu-satunya lelaki yang melayannya sebagai seorang wanita sebenar.


Dalam temu bual dengan stesen radio awal tahun ini, Sabina mendakwa, Berlusconi "membantunya mengenali tuhan melalui pengalaman rohani." - DM

Lelaki buruan bekerja sebagai warden penjara

Posted: 29 Sep 2011 09:06 AM PDT

BEIJING: Seorang lelaki yang diburu pihak berkuasa ditemui bekerja sebagai warden penjara - 10 tahun selepas dia didapati melarikan bagi mengelak didakwa di mahkamah, lapor Beijing News, semalam.

Wang Zhijia, 37, didakwa menyerang dan mencederakan isterinya 10 tahun lalu selepas kedua-dua mereka bertengkar.


Beberapa hari lalu, lapor akhbar itu, Wang ditemui bertugas di penjara Anhui, kira-kira 260 kilometer dari rumahnya di tengah China.

Wang menyamar sebagai abangnya untuk mendapatkan pekerjaan sebagai pembantu pasukan polis di Anhui pada 2008 sebelum bertugas sebagai warden penjara dua bulan lalu. Penyamaran Wang terbongkar selepas polis mengesan berlaku pertindihan identiti. - AFP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan